کابینت سازی در شمال تهران

دسته بندی


محبوب ترین مقاله ها


کابینت روستیک
21 اسفند 1402

ممکن است قصد تعویض کابینت های آشپزخانه خود را داشته باشید، و به ...

طراحی آشپزخانه و طراحی خانه
15 اسفند 1402

طراحی آشپزخانه با یک سبک متفاوت و جدید،  یکی از جذاب ترین و ...

دانستنی های کابینت ممبران و وکیوم
15 اسفند 1402

آشپزخانه از مهم ترین بخش های خانه می باشد. نظم و زیبایی آشپزخانه ...

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه
14 اسفند 1402

هنگامی که می خواهید برای آشپزخانه خود کابینت خریداری کنید، اولین موردی که ...

چگونگی اندازه گیری کابینت اشپزخانه
13 اسفند 1402

کابینت ها از اجزای مهم یک آشپزخانه می باشند، که یک روش شیک ...

معرفی جزیره و استفاده آن در اشپزخانه
13 اسفند 1402

آشپزخانه از مهم ترین بخش های فضای خانه می باشد که زمان زیادی ...

برچسب ها


کابینت سازی در شمال تهران

کابینت سازی در شمال تهران

اگر ساکن شمال تهران هستید و به دنبال کابینت سازی در شمال تهران با کیفیت خوب و قیمت مناسب میگردید که بتوانید به آن اعتماد کنید، در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را در این زمینه به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم. اشپزخانه قلب تپنده ی هر خانه شناخته شده و در طراحی و دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش ها محسوب میشود. انتخاب طرح و اجرای کابینت بسته به سبک و سیاق منزل شما از حساسیت بالایی برخوردار است. کابینت تهیه کردن برای آشپزخانه هزینه ی نسبتا بالایی را دا است. که بهتر است برای هدر نشدن این هزینه همه ی جوانب را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از انتخاب خود پشیمان نشوید.

کابینت ساز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در پیدا کردن کابینت سازی در تکاپو باشید، تا یک کابینت ساز خوب و متخصص برای اجرای کابینت های خود با ویژگی های مناسب داشته باشید. اصولا مردم همیشه به دنبال یک کابینت ساز متخصص می گردند که کیفیت کار بالایی داشته باشد و یک کابینت بدون نقص را در مدت زمان مشخص به انها تحویل دهد. برای این منظور یک کابینت ساز در شمال تهران و حتی در هر منطقه دیگری از تهران باید چند ویژگی زیر را داشته باشد:

  1. آشنایی با ابزار ها و استفاده ی حرفه ای و به جا از آن ها: یک کابینت ساز خوب باید آگاهی کامل نسبت به ابزار های خود را داشته باشد. همچنین درک و تجربه کافی را دارا باشد، تا به بهترین نحو از ابزار ها در هر بخش از کار استفاده کند. از طرفی دیگر سرعت انجام کار کابینت ساز به مهارت ها و طرز استفاده آن از وسیله هایی همچون چکش، مته، اره و … بستگی دارد. شخص کابینت ساز و تیم همراهی کننده اش را از دیگر همکاران و صنعتگران این حرفه جدا می کند.
  2. دقت بالا و توجه به جزئیات: یک کابینت ساز باید دید کلی از یک پروژه داشته باشد که درانتهای کار موارد ساخته شده باهم هماهنگی داشته باشند. یک کابینت ساز باید همه ی بخش های یک کار و حتی جزئیاتشان را از طراحی تا اجرا در نظر داشته باشد.
  3. مدیریت زمان و خوش قولی:هنگام بسته شدن پروژه ی کابینت سازی محدودیت زمانی تعیین می شود، و کابینت ساز موظف است که در زمان معین شده پروژه را بدون کاستی به کارفرما تحویل دهد. برای این امر باید زمان بندی در کار وجود داشته باشد و کابینت کار طبق برنامه زمان بندی مشخص شده پیش برود.
  4. متعهد بودن: اصل مهمی که یک کابینت کار باید داشته باشد مشتری مدار بودن است، تا مشتریان راضی و همیشگی باشند. متعهد بودن، اخلاق کاری خوب و نگاه خلاقانه و هنرمندانه و همچنین فداکاری داشتن از جمله خصوصیاتی می باشد که امروزه کابینت سازی ها در شمال تهران و بخش های دیگر به این نکته توجه به خصوصی دارند.

کابینت سازی در شمال تهران

اگر در نظر دارید که بهترین دیزاین آشپزخانه را برای خانه خود داشته باشید، باید یک تیم حرفه ای و کار بلد بیابید و با خیال راحت پروژه ی خود را به او بسپارید. برای اینکه یک اشپزخانه ایده آل و کاربردی و زیبا داشته باشید باید به یک تیم متخصص مراجعه کنید، که با نهایت دقت کارها را انجام داده و به جزئیات توجه ویژه داشته باشد.پروژه نهایی باید دارای ظرافت و تمیزی باشد و همچنین دارای ساختاری با دوام و قابل استفاده.

**شرکت آپراچوب با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در زمینه ی کابینت فعالیت می کند، و از برترین کابینت سازی ها در شمال تهران می باشد. هزینه پرداختی برای پروژه کابینت در این شرکت تولید کننده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.شما می توانید بهترین کیفیت کابینت را خریداری کنید و سالیان سال از کابینت های خود بدون اینکه کاهش کیفیت داشته باشد استفاده کنید.  فعالیت شرکت آپراچوب در زمینه کابینت های روکشPVC ، کابینت های پلی اورتان، روکش چوب ، تمام چوب و پولیشی در انواع سبک ها اعم از: مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک می باشد**

نکات مهم در انتخاب بهترین کابینت سازی در شمال تهران

انتخاب یکی از بهترین کابینت سازی های خوب در شمال تهران و در بین بازار گسترده ای که وجود دارد، دشوار و چالش برانگیز می باشد. با توجه به اینکه تنوع محصولات در این زمینه زیاد است، متریال و سبک های متنوعی وجود دارد. در انتخاب کابینت سازی در شمال تهران باید نکاتی را در نظر بگیرید و چندین پرسش را پاسخ دهید.

_اولین موضوع که باید مورد توجه واقع شود تنوع محصولات کابینت می باشد. در گذشته فقط کابینت های فلزی و چوبی وجود داشتند. اما امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون و کابینت سازی طیف بسیار گسترده ای وجود دارد. ما با کابینت های ممبران معمولی، سوپرمات، رنگ پلی اورتان مات و براق، تمام چوب، روکش چوب و پولیشی که هر کدام نیز به صورت جداگانه دسته بندی های مختلفی براساس طراحی و اجرا دارند. شما باید یک کابینت سازی در شمال تهران در نظر بگیرید که کیفیت و قیمت مناسبی برای انواع کابینت ارائه دهد و همچنین باید بتواند کابینت مناسب با سلیقه و نیاز های منزل یا اشپزخانه مشتری را طراحی و اجرا کند.

_مورد بعدی که باید در نظر گرفته شود کیفیت کارها می باشد چرا که اگر یک کابینت سازی در شمال تهران حتی اگر همه ی انواع کابینت را بتواند ارائه دهد اما کیفیت مناسبی نداشته باشد نمی تواند انتخاب مناسبی برای سپردن پروژه تان به این تیم باشد. موردی که وجود دارد اگر کیفیت کار کابینت شما مناسب نباشد ممکن است با گذشت زمان روکش کار از سطح ام دی اف جدا شود و یا اینکه تغییر رنگ داشته باشد.

_از طرفی دیگر اگر کیفیت کار رنگ اجرا شده کافی نباشد ممکن است کار دچار تغییر رنگ، پوسته پوسته شدن و حتی ترک و پریدگی لبه های کار شود و علاوه بر اینکه شما هزینه ی بالایی برای کابینت پرداخته اید در مدت کوتاهی مجبور به تهیه کابینت جدید خواهید شد. با توجه به نکاتی که راجب کیفیت کار گفتیم نتیجه گیری می کنیم که کار باید با ثبت ضمانت همراه باشد، تا در صورت وجود مشکلات در کیفیت کار کابینت ساز موظف به اصلاح کار و پرداخت خسارت باشد.

اگر شما در انتخاب کابینت های خود فردی سخت گیر هستید و به دنبال بهترین کابینت، متناسب با بودجه خود می گردید در این مقاله به خواسته خود خواهید رسید.

**شرکت آپراچوب یکی از برترین تولید کننده ها می باشد، که اگر پیج اینستاگرام aprawood2  شرکت را مشاهده کنید متوجه می شوید که انواع متریال های درجه یک را با بهترین طراحی ها در پروژه های مختلف به اجرا درآورده است. علاوه بر بخش کابینت آشپزخانه، تیم متخصص و طراح های مجرب این شرکت می توانند بهترین طراحی و اجرا را برای دکوراسیون سالن پذیرایی و سرویس خواب، درب های ورودی و … انجام دهند.**

** اپرا چوب با حذف واسطه ها اجناس را از تولید به مصرف می رسانند و به دلیل وجود نداشتن واسطه در میان مشتری و تولید کننده تمامی موارد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می گیرند و سرعت تولید و اجرای کار نیز بالا می رود. به راحتی می توانید از شوروم موجود داخل مجموعه دیدن کرده و با انواع متریال ها و سبک ها اشنا شوید و به دلیل وجود تنوع بالا داخل مجموعه به طور همزمان متریال ها و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای خانه خود به همراه داشته باشید**ُ

طراحی کابینت در شمال تهران

طراحی و ساخت کابینت در شمال تهران باید منحصر به همان پروژه باشد چرا که شرایط هر پروژه با دیگری متفاوت است.  به عنوان مثال ممکن است محیط یک اشپزخانه مرطوب تر باشد به همین دلیل کابینت کار باید به این نکته توجه داشته باشد که MDF  که برای این پروژه در نظر گرفته می شود از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و حتی از کابینت های پلی اورتان ضد آب در این آشپزخانه استفاده گردد. چرا که در اشپزخانه های نم دار با رطوبت بالا،  کوچکترین تماس MDF  با رطوبت باعث افزایش حجم کار از بین رفتن کابینت، بخصوص در رنگ (به دلیل ترک خوردن رنگ بر اثر افزایش حجم ام دی اف) می شود.

طراحی یکی از مهمترین معیار های انتخاب کابینت سازی در شمال تهران می باشد. به عنوان مثال اگر آشپزخانه ای دارید که متراژ بالایی دارد طراح باید با فضا مورد استفاده شما در طراحی بازی کند و با استفاده از انواع اکسسوری ها و متریال ها، نمایی جذاب و چشمگیر به ارمغان بیاورد، و از سبک های مختلفی همچون کلاسیک، نئوکلاسیک و یا مدرن استفاده کند.

با توجه به مد و نیاز روز در شمال تهران کار کلاسیک طرفداران خاص و ویژه خود را دارد، چراکه اکثر منازل دارای متراژ بالا و همچنین فضای کافی و مناسب برای انجام پروژه می باشند. در این سبک از کابینت ها ستون، سرستون، گل، پایه جزیره، تاج، پاخور و زیرچراغ استفاده می شود، که دارای جزئیات بالایی می باشد. برای این سبک می توان از درب های چوبی و منبت های تمام چوب استفاده کرد که گرما و زیبایی چوب را به فضای آَشپزخانه می بخشد. کابینت های چوب را می توان با رنگ های گردویی تیره و روشن، سفید پتینه طلایی، کرم و وایت واش اجرا کرد که با توجه به دکوراسیون خانه خود می توان یکی از این رنگ های بسیار زیبا و جذاب را انتخاب کنید.

کار های چوبی در شرکت اپرا چوب توسط تیم طراحان، نجاران و گروه اجراییات ساخته می شود، که به دلیل اینکه کار دارای برنامه ریزی، طراحی و تلفیق هنر دست مسی باشد، زیبایی منحصر به فردی را داراست که مخصوص تیم اپرا می باشد و در بین مشتریان بسیار محبوب و پرطرفدار است.ُ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.